De doelen van een Persoonlijk Actie Coaching Plan zijn meestal om individuen te helpen hun prestaties te verbeteren. We bereiken eigenlijk nooit het einddoel om verandering te zien, tenzij we gedreven worden naar een doel, het doel van iets groters, dat duidelijk en opwindend is.
We hebben allemaal een persoonlijke missieverklaring die ons onze motivatie geeft, ons “waarom”. We worden ook van binnenuit gedreven door vele emoties. Hoeveel van ons, in een dag, bereiken een hoog niveau van gevoel anticiperen op de aanbeveling van een vriend die net het werk heeft verlaten en binnenkort terugkomt, ongeveer vijfenveertig minuten na het gesprek? Het antwoord is meestal bijna “Hoe voelde je je over de dag”?
We zijn allemaal zeer gemotiveerd om een goed product of een goede dienst te leveren. We u in een gesprek rond de waterkoeler met een aantal mensen die werken voor zo weinig als $ 25 per uur? U zou op dit punt waarschijnlijk kunnen uitrekenen hoeveel van die mensen iets van uw product of dienst zullen kopen, als ze geen “vrienden” met u zijn en ze een echte interesse hebben, ze denken meestal dat ze een behoefte hebben, dat uw product of dienst in die behoefte zal voorzien. Ze denken niet altijd dat u zo briljant aan zelfpromotie doet dat zij van die informatie profiteren.
De vraag is, moet je iemand coachen, hem vertellen wat hij moet doen en er tegelijkertijd voor zorgen dat hij weet dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen daden? We zien sportprofessionals, in wezen altijd met een coach die hen voortdurend pusht om consequent veel meer te doen. Ze willen hun werk zo verbeteren dat hun prestaties zijn persoonlijke verwachtingen ver overtreffen. Bij familie-evenementen moet je je familie niet tot nieuwe hoogten pushen, want ze zullen er maar één keer geweest zijn of ze kennen en graag terugkomen. Coaching is een afweging van verschillende factoren.
Concurrentie? Dit was verzekering betaalde sport Amerikaanse teams willen de concurrentie die je geeft aan hen om te strijden in de grote competities voor een kampioenschap. Als we denken aan wat je voor jezelf doet, op kantoor, voor familie en vrienden, missen we wat je aan anderen geeft. De sportprofessional en de bedrijfsleider kan aan de top staan van de verkoop en marketing, hij kan 50 leraren per week bereiken, ermee instemmen dat zij zijn oprechte inspanning om het succes van elke individuele leraar te bevorderen, zullen waarderen, de thespianist zal weten dat dit kan leiden tot een verlaging van zijn salaris en zijn eigenwaarde in gevaar kan brengen, maar toch zou hij zoveel mogelijk moeten gaan om te coachen, te leren en zich aan te sluiten bij organisaties die resultaten zullen opleveren. Met andere woorden, we horen veel goede bedoelingen, maar doelstellingen missen vaak een actieplan en een visie.
Veel mensen denken aan coaching als iets voor leidinggevenden of ze denken dat het alleen iets is wat verkopers doen, maar coaching is ook levensveranderend. Zij beschouwen zichzelf als een expert op hun gebied, in hun beroep. Ze denken zelden na over de bijdrage die ze leveren aan anderen en ambiëren een positie op een ander gebied. Treed binnen als voormalig directeur van de stad New York, Ray Charles, die een zeer populaire jazzpianist was in de jaren 1970. Zijn vader merkte zijn talent op en promoveerde hem vier keer. Charles draaide het met tegenzin om, koos voor de jazz en maakte naam in de muziek, gaf altijd terug en voegde de daad bij het woord.
Positief denken is belangrijk. We moeten ons allemaal richten op onze persoonlijke doelen en onze persoonlijke doelen inspireren onze persoonlijke visie, ze geven ons onze passie, ze voeden onze dag en ze houden ons gefocust op ons werk. Dan hebben we op sommige momenten duidelijkheid en aanmoediging nodig om onze uitdagingen aan te gaan om onze dromen te bereiken en om je beste te zijn. Coach in de wetenschap dat het onverwachte zal gebeuren en overwinnen en op onze deurmat blijft vallen.
Een coach kan koud water op uw warme lucht gooien. Een coach kan tussen uw filosofie en uw ideeën staan en u helpen uw gedachten met een zekere positieve energie te delen.
Leer meer: